Dyna mi...

Noen dager har jeg ikke lyst til å stå opp. Det er litt slik idag. Grunnen er enkel. Dyna er varm... og resten av leiligheten er passe kald. Snart får vi ved, så da blir det mye bedre. Jeg skal stå opp, snart.. skal bare - bare og bare.
Jeg har sjekket alle bloggene som er verd sin titt. Jeg har hørt den ene og den andre sangen opptill flere ganger allerede. Jeg vet at jeg kan gå ut i stua og få musikken ut i rommet, men da må jeg først og fremst krype ut av dyna...

Livet generellt er godt. Jeg har mye å glede meg til, samt noe å grue meg til, men det er jo sånn livet er.
Her en dag ble jeg introdusert for en sang som heter Skigardsvise. Den har truffet meg midt i musikkhjertet. Den er så mye, den sangen;


Heilt innåt skogen står det ein skigard, mosegrodd og grå.
Han er til nedfalls og søkk isaman,
men som eit minnesmerke der han står.
Ein gong var dette eit viktig stengsel
som verna åkeren mot krøtterfot.
Men ein skigard kan 'kje vara evig, veit du,
kan aldri vara evig.
 
Ein gamal skigard som står og vitnar om ei svunnen tid,
det er ei soge om gamal storheit,
kamp mot naturen, kamp som er forbi.
Nå vert det kjempa på andre frontar
men skigardar, det har me lell.
Ein skigard kan 'kje vara evig, veit du,
kan aldri vara evig.
 
Kva er ein skigard? Ein skigard er så mange rare ting:
Ein rad med stokkar sett som eit gjerde
eller eit stengsel i ditt eige sinn,
ein gamal fordom, eit raseskille,
hat og misunning eller aversjon.
Men ein skigard kan 'kje vara evig, veit du,
kan aldri vara evig.
 
Kvar du så snur deg, det er ein skigard mellom før og nå.
Ein skigard er som ei landegrense.
Ein skigard er eit stengsel for dei få,
eit hat i hjarta, eit klasseskille,
ein sjalusi, ein uvisshet, ein krig.
Men ein skigard kan 'kje vara evig, veit du,
kan aldri vara evig.
 
Har du ein skigard? Å jau, du har nok ein, for alle har
ein ting ein gjerne vil stengja ute,
ein ting ein ikkja syna vil einkvar.
Men desse stengsler treng ikkje vara,
ein skigard kan du kliva om du vil!
Ein skigard kan 'kje vara evig, veit du,
kan aldri vara evig.


Nå skal jeg stå opp. Jeg har endelig bestemt meg.
Til alle som leser bloggen min: Ha en god dag!



2 kommentarer:

korktavla sa...

sangen er best med gruppa Bøygard!

Helle sa...

Det har du helt rett i :)