Før kveldsvakt sitter jeg hjemme og drikke eplekanel-te. Det får meg alltid til å tenke på Mari. Synge-dama som bodde sammen med bestis i kirkegleden. Mari er som eplekanel, søt og sterk.
Ute daler fortsatt de små hvite ned mot bakken. Noen få av dem fester seg i gresset... jeg kan ikke si at jeg liker det så godt.

Spotify gir meg min daglige dose med musikk, som disse:

Røyksopp - Clean Sweep
Midnight Choir - Will You Carry Me Across The Water
Cranes - Rainbows
Andrea Parker - Breaking The Code
Soulsavers - Wise Blood
Koop - Strange Love
Santogold - Say Aha
Bøygard - Skigardsvise

-and many more.

Sender gode tanker til min nevø, som er blitt febersjuk. Han går derfor glipp av tidenes bursdagsfeiring, og jeg føler så med deg lille venn. Du hadde jo gledet deg i 2 uker...

Ingen kommentarer: