Bergen

Ja, folkens, nå er jeg på miniferie i Bergen. Regnbyen. Og det er ikke rart den kalles det, for det er jo nettopp slikt vær som er; regn og atter regn. Men jeg skriver jo ikke blogg for å fortelle dere om været...
Til nå har ferien min bestått av å komme seg hit med toget over fjellet. Det skal være en fin tur, sier folk. Jeg så ikke en pøkk. For det første er det nok ikke årstiden for å sitte å se ut av vinduet, og for det andre så må jeg vel innrømme at jeg sov store deler av tiden, takket være den lille hvite pilla. For dere som ikke vet det, så blir jeg reisesyk, og må alltid svelge en reisesyketablett før jeg suser av gårde...

Jeg kom frem og det var veldig koselig å se Ingrid og Kristian igjen. Live sov...
Men idag, torsdag har jeg fått være sammen med Live. En hel masse. Kanskje ikke slik vi hadde sett for oss dagen, men sånn er det en gang iblandt. Vi var en liten... tur på legevakten for å finne ut om hun hadde fått svinepelsen. Og jeg overdriver ikke, vi satt å ventet i 3 1/2 time....
Trøtte og slitne dro vi hjem igjen. Live fikk grøt og var svært fornøyd. Sove ville hun ikke.. men til slutt sloknet hun, og vi kunne slappe av i hver vår ende av sofaen.

1 kommentar:

Helle sa...

Det skal sies at hun ikke har svinepelsen :)