Helg!

Jeg må nesten si at siste helg av ferien har vært vellykket. Fredag kom min kjære roomie hjem, og vi drakk noen øl sammen. Det var god stemning!
Lørdag morgen inneholdt bl.a. frokost med lakris-te og knekkebrød. Så hadde vi den vanlige "modell" oppvisningen for å finne klesplagg til kveldens utskeielser. Det er jo gøy da, jeg må si det.
Senere på formiddagen hang jeg med Siri på Grønland. Det var marked og jeg klarte å få tak i en jojo, og ei bok. Helt gratis faktisk! Jeg er ingen god pruter, men å få ting gratis er heller min greie fant vi ut. Siri kjøpte et pentax a3 kamera for 100 spenn. Ingen dårlig handel det heller.
Så drakk vi hver vår is-latte og spiste veggisburger på Dattera til Hagen.
På kvelden ble jeg med Siri ut på vift. En morsom kveld, med gøye mennesker! Det ble selfølgelig mye god drikke og høy bevertramp føring.

Nå er det dagen derpå. Passe redusert, men god stemning! Sola skinner og musikken svirrer i bakgrunnen.

Ingen kommentarer: