vi lager konfekt.


kakefigurer.


Siri fikk tatovert et tre på armen...


Og æ fikk en apekatt... den er til Beate.



Jeg er et B-menneske. Jeg liker ikke å legge meg. Jeg vil ikke legge meg. Og jeg elsker å sove lenge... Det er av og til fustrerende. Ikke i natt vel og merke, men andre netter. Når jeg f.eks. skal opp tidlig, så er det et problem. I natt sitter jeg og tenker over at det snart er jul. Jeg har digg musikk i ørene, og drikker ingefærøl(brus).
I år gleder jeg meg til jul. Jeg har bestemt meg for at det er fint med jul og familie. Det er de som betyr mest for meg. De og mine beste venner!

Nattehimmelen er mørk, men stjerneklar. Og når jeg hører The Irresistible Force - Space Is The Place, føles det nesten som at jeg flyr... Spesielt hvis jeg lukker øynene.

I helgen som var har jeg bakt kakemennfigurer og laget marsipan konfekt. Skikkelig julegøy-kveld-natt sammen med Siri. Vi lagde også litt julegavestash... og hadde det moro med kamera. Det har vi som regel, ettersom begge 2 elsker fotografering. Åsså måtte vi leke med tusjer, og lage tattoveringer... heldigvis så kunne de vaskes vekk etterpå...

Jah, dett var dett. Enjoy!

Ingen kommentarer: