2010

Først og fremst: Godt nytt år! Det blir kanskje klisje å skrive nytt år, nye muligheter... men jeg gjør det uansett. For det er slik det er. Jeg har ingen nyttårsforsett, men jeg skal skjerpe meg, sånn generelt. Ja, det er planen i alle fall.

Jeg er blitt et år eldre siden sist. Rundt år tilogmed. Stas! Jeg har gledet meg lenge til å fylle 30. Og jeg er fortsatt positiv. Det føles ikke så annerledes ennå, men jeg har troen på at nå går livet oppover, bokstavlig talt.
Flere venner som også snart skal fylle 30 har panikk, og jeg forstår ikke greia med det. Jeg tenker heller at; Faen heller, nå har jeg overlevd 20-årene, og det er sabla sterkt. Nå begynner livet!
Så derfor; Rutta, -Gratulerer med 30 års dagen den 4.januar - det er nå livet begynner!!

Såh! Hurra for meg og for deg! :)

(Skal skrive mer om jul/nyttår/bursdag senere.)


Ingen kommentarer: